Herritarren Parte-Hartzeari eta Informazioari buruzko Araudia

Busturiko Udala
IRAGARKIA

Busturiko Udalbatzak 2010eko urtarrilaren 27ko ohiko bilkuran «Herritarren Parte-Hartzeari eta Informazioari buruzko Araudia» behin-behinean onartu zuen. 
Toki Araubidearen Oinarriak arautzen dituen apirilaren 2ko 7/85 Legearen 49. eta 70.2 artikuluetan xedatutakoaren arabera, eta toki araubidearen arloko lege xedapenen Testu Bategina onartu zuen apirilaren 18ko 781/86 Errege Dekretuaren 56. artikuluari dagokionez, espedientea hogeita hamar egun balioduneko info rmazio publikoan jarriko da, Bizkaiko Aldizkari Ofizialean agertuko deneko hurrengo egunetik aurrera zenbatuta; epe horretan zehar espedientea aztertu eta egoki irizten zaizkien erreklamazioak aurkeztu ahal izango dira; aipatu epean erreklamaziorik egon ezean, behin betiko onartutzat joko da eta onartutako Araudiaren testu osoa aipatu aldizkari ofizialean bertan argitaratuko da.

Busturian, 2010eko otsailaren 17an.—Alkatea, Andoni Elorrieta Arronategi
(II-1539)

 Ayuntamiento de Busturia
ANUNCIO

El Pleno del Ayuntamiento de Busturia, en su sesión ordinaria de 27 de enero de 2010, acordó la aprobación inicial del «Reglamento de Participación e Información Vecinal».

En cumplimiento de lo dispuesto en el artículo 49 y 70.2 de la Ley 7/85, de 2 de abril, reguladora de las Bases de Régimen Local, en relación con el artículo 56 del Real Decreto 781/86, de 18 de abril, por el que se aprueba el Texto Refundido de las disposiciones legales vigentes en materia de régimen local, se somete el expediente a información pública por el plazo de treinta días hábiles, contados a partir del siguiente al de su inserción en el «Boletín Oficial de Bizkaia», durante el cual podrá examinarse y presentarse las reclamaciones que se estimen oportunas, entendiéndose definitivamente aprobado en el supuesto de que en el plazo señalado no se formulasen reclamaciones, publicándose el texto íntegro del Reglamento aprobado en el mismo diario oficial.

En Busturia, a 17 de febrero de 2010.—El Alcalde, Andoni Elorrieta Arronategi


Los Documentos expuestos al publico para alegaciones son estos:

Comentarios